super ultra interaktywny quiz – kto napisał te piosenki?

J.S. Bach z pierwszą wersją "November Rain"

J.S. Bach z pierwszą wersją "November Rain"

Kto napisał te piosenki? Po odpowiedź klikamy w kropki (link do strony o autorze na allmusic.com). Ha, ale jestem zadowolony z pomysłu. I do tego mogłem sobie poszaleć z ulubionym znaczkiem, czyli „•”.

Manic Monday i Nothing Compares 2 U napisał ••••••.

Pastime Paradise (Coolio, jako Gangsta’s Paradise), As (George Michael) i Higher Ground (Red Hot Chili Peppers) napisał •••••• ••••••.

Współautorem The Loco-motion (m.in. Little Eva i Kylie Minougue), (You Make Me Feel Like) A Natural Woman, Crying in the Rain (m.in. Everly Brothers i A-Ha),  i Will You (Still) Love Me Tomorrow jest •••••• ••••.

Słowa do China Girl i Tonight Davida Bowiego napisał •••• •••.

I’ll Be Your Baby Tonight i All Along the Watchtower napisał ••• •••••.

Autorem Here Comes the Sun i While My Guitar Gently Weeps jest •••••• ••••••••.

The Man Who Sold the World napisał ••••• •••••.

Jolene (m.in. The White Stripes) oraz I Will Always Love You napisała ••••• ••••••.

A Knocking on Heaven’s Door napisali Axl i Slash (mój ulubiony żart – wiem, że słaby).

P.S. Znaczek „•” otrzymujemy wystukawszy „0149” po prawej stronie klawiatury, jednocześnie trzymając lewy „alt”. Kiedyś przypadkiem wystukałem tylko „14” i otrzymałem „♫”. Ten znaczek też polubiłem. Mam nadzieję, że podobał się Wam quiz. ♫

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Komentarze 2 to “super ultra interaktywny quiz – kto napisał te piosenki?”

  1. InguriaSuper! Says:

    Znałam 4/8, ale o Pastime Paradise wiem od Szacownego Autora, więc nie wiem, czy się liczy :) Widzę, że tagi są nieco podstępnie zorganizowane ;), but I’ll say no more, niech wszyscy się pobawią magicznymi kropeczkami ;-) Najbardziej mnie zaskoczyła odpowiedź nr 1.

    ♫♫♫♫ – umiem, umiem! ale fajne te znaczki :D

  2. Przemysław Says:

    Niezły wynik, szczególnie, że np. pani od Locomotion jest nie do zgadnięcia, bo w Polsce zupełnie nieznana.
    A jak się zrobi alt + 13, to wyjdzie taka nuta: ♪. A jak 12, to znaczek kobiecy ♀.

Dodaj komentarz