Zulus Czaka

Zulus CzakaOkazało się, że już w dzieciństwie byłem wielbicielem czegoś na kształt world music, a to za sprawą serialu produkcji RPA p.t. Zulus Czaka (Shaka Zulu) który kiedyś emitowała TVP. Ostatnio znalazłem piosenkę z czołówki – We Are Growing (1986) południowoafrykańskiej piosenkarki Margaret Singana. Melodię z początku potrafiłem zaśpiewać nie słysząc  jej od około dwudziestu lat, co chyba dobrze o niej świadczy. Co do reszty utworu, zdania w obrębie mojego małżeństwa są podzielone – ja uważam że jest git. Okej, może trochę za dużo patosu (no ale w końcu to o najważniejszym wodzu Zulusów), a aranżację też trudno nazwać ponadczasową. Ale nawet jeśli się nie spodoba, to komuś na pewno zakręci się łza w oku, wciągnie smarki ktoś. W każdym razie posłuchajcie sobie, bo drugiego takiego kawałka nie znam.

He a man of greatness now / a man so tall , a man so kind…

Tagi: , , ,

Jedna odpowiedź to “Zulus Czaka”

  1. Przemysław Says:

    Ważne uzupełnienie! Zulus Czaka mojej kredki, ok. roku 1987. Zastosowałem coś na kształt angielskiej pisowni:

Skomentuj

