Chór „Rustavi” na festiwalu „Muzyka w Starym Krakowie”!

rustavi1Gruziński zespół Rustavi Ensemble zaśpiewa 21 sierpnia, o godz. 20.15 w Bazylice OO. Dominikanów na Placu Dominikańskim w Krakowie. Niewiele wyobrażam sobie ciekawszych koncertów, a do tego większość z nich wymagałyby powstania danego wykonawcy z grobu. Bilety w cenach 15-40 zł. O tym zespole pisałem już we wpisie o pieśni Cinskaro (patrz: Kate Bush, Nosferatu Herzoga). Mam zresztą zamiar krzyczeć „Cin-ska-ro!”, póki tego nie zaśpiewają, tak jak to niektórzy robią z Peggy Brown na koncertach Myslovitz. Zdjęcie stąd.

Tagi: , , , , ,

komentarzy 5 to “Chór „Rustavi” na festiwalu „Muzyka w Starym Krakowie”!”

  1. pangolin Says:

    Co do powstania wykonawców z grobu – gdyby Hamlet Gonaszwili powstał, to by dopiero było!

  2. 1cantus1firmus1 Says:

    Zakochałem się we wschodnim pojmowaniu muzyki usłyszawszy chór „Angelite”, potem posuwałem się dalej na wschód i z każdym kilometrem byłem zachwycony jeszcze bardziej :-D

  3. Przemysław Says:

    Cantus, dzięki za polecenie chóru, właśnie znalazłem na YT i jestem zachwycony już po pierwszych sekundach!

    Pangolin, Hamlet Gonaszwili cierpliwie czeka w niebie na Kate Bush, żeby sobie z nią wyjaśnić sprawę plagiatowania gruzińskiej muzyki.

  4. Monika Says:

    Nie musisz krzyczeć, bo jest w programie:
    http://www.ensemblerustavi.com/eng/?q=node/322

    Do zobaczenia w piątek :)

  5. Przemysław Says:

    O, fantastycznie! Wielkie dzięki za link.
    Witam i do zobaczenia na koncercie.

Skomentuj

