nowość: linki na Twitterze

Postanowiłem tanim kosztem uatrakcyjnić blog, dodając po prawej kolumnę z Twittera. Będę tam zamieszczał linki, głównie do muzyki. Wygodne dla obu stron – ja nie muszę pisać, Wy nie musicie czytać. A dodatkowo na Twitterze nie oglądam statystyk i nie widzę, że ktoś kliknął w link, który po sprawdzeniu okazuję się już nie działać  (wywołuje to u mnie kazdorazowo długotrwałe uczucie przykrości). Skoro już jestem przy tym, to czy ktoś wie, dlaczego teledyski większości dużych wytwórni można oglądać np. w Hiszpanii i Niemczech, a w takiej Portugalii czy, powiedzmy, Polsce już nie?

Linki mogą się dublować z zamieszczonymi na blogu, bo do „Jeżyka we mgle” końcówkę „IV” Mahlera i II część „5-tej” Szostakowicza będę linkował, dopóki wszyscy tego nie obejrzą. Życzę wszystkim miłego klikania, a odnośnikom długiej żywotności.

P.S. Nie planuję na razie na Twitterze wpisów typu „nie chce mi sie wstac od komputera”, ale nigdy nie wiadomo.

Tagi: , , , , , , ,

Jedna odpowiedź to “nowość: linki na Twitterze”

  1. InguriaSuper! Says:

    od pędu rozwoju technologicznego Tfego bloga dzwonią mi zęby! nie rozumiem twittera, ale fajnie, że blog się rozrasta jak złowieszcza musical octopussy ;)

    a „Jeżyk…” rządzi :D

Skomentuj

