Jackson Five – Want You Back

young-michael-jackson„I read the news today – oh, boy…”  The Beatles – A Day in the Life

Robiłem kiedyś ankietę na najlepszą piosenkę Michaela Jacksona. Na Want You Back jakoś nikt nie głosował – może nie wszyscy kojarzą tytuł, bo to jeszcze z czasów zespołu rodzinnego Jackson 5. Refren ma taką melodię, że aż nie wiem. Ja bym na to głosował.

Link do występu na Ed Sullivan Show. Trzy najważniejsze piosenki Jackson Five: Want You Back, ABC oraz The Love You Save.

Michael Jackson • 1958 – 2009

Tagi: , ,

Komentarze 3 to “Jackson Five – Want You Back”

  1. Przemysław Says:

    Jeszcze coś dopiszę.
    Bez tego gościa nie byłoby MTV, czyli nie byłoby nas. Pamiętam, jak (w wieku ze zdjęcia z awataru) bałem się teledysku do Thrillera, dopóki mama nie powiedziała mi, że tam „siedzi pani i ich maluje” (jeśli „siedzi pani”, to najwyraźniej nie ma się czego bać). A potem byłem pod wrażeniem efektów specjalnych w Black or White, jak ci ludzie się zmieniali płynnie.
    Widziałem kiedyś fragmenty filmu dokumentalnego, przez który zainteresowała się nim (ponownie) prokuratura. Naprawdę bardzo ładnie i inteligentnie mówił, byłem pod wrażeniem (choć jego odpowiedzi były często bardzo niepokojące).
    Dziwny, utalentowany, nieszczęśliwy człowiek.
    Cytując szwedzkich królów pop: Thank you for the music.

  2. InguriaSuper! Says:

    A mnie rodzice nie pozwalali oglądać teledysku do Thriller. I dlatego wymyśliłam YouTube mając lat 7. Niestety, nie wiedziałam jeszcze wtedy, że powinnam to opatentować ;-( A Black or White do dzisiaj uwielbiam, obejrzałam to kilka dni temu i odkryłam, że cały teledysk nie składa się z tych twarzy, które mi też tak utkwiły w głowie ;-)

    A co mówił niepokojącego?

  3. Przemysław Says:

    Te teledyski wszyscy pamiętają. A parę osób trafiło tu googlując „Jackson świecący chodnik” i podobne, czyli klip do Billie Jean.

    Podsumowanie filmu „Living with Michael Jackson” jest tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Living_with_Michael_Jackson

    Jeśli ktoś ma siłę (ja nie mam), to można nawet pooglądać:
    http://video.google.com/videosearch?q=Living%20with%20Michael%20Jackson#

Skomentuj

