Prosta ankieta o muzyce klasycznej

Pytanie proste. Odpowiedzi też.

Dodatkowe myśli można publikować w komentarzach. Zachęcam do głosowania i pisania.

Tagi: , , , ,

komentarzy 21 to “Prosta ankieta o muzyce klasycznej”

  1. Moon Says:

    Tylko 50% słucha. Za to aż 25% chce zacząć słuchać… Widać ich zachęciłeś. Dobry wynik.

  2. InguriaSuper! Says:

    Popsułam! Popsułam! Popsułam statystyki :P A może naprawiłam? Teraz wszędzie ładnie – po szczydzieści szczy procent :)

  3. Przemysław Says:

    @ Moon – Teraz jeszcze lepszy wynik. Prawdę mówiąc, spodziewałem się czego innego.

    @ Inguria – Spoko, już zablokowałem Twoje IP.

  4. Moon Says:

    Prawie połowa nie słucha. Głuchota?

  5. Przemysław Says:

    @ Moon – Hmmm… Na razie 10 głosujących (to całkiem dużo, serio). Z tego tylko 2 osoby zdecydowanie na nie. 4 słuchają, 4 chcą. Więc „ponad” połowa nie słucha, a nie „prawie”. :)
    I tak tylko 2 osoby nie zadeklarowały chęci słuchania klasyki. To niewiele. 8 jest nastawionych pozytywnie. Dla mnie to b. dobry wynik. Byłem przekonany, że tych „nie” będzie więcej. A tak w ogóle, to chciałem się dowiedzieć, kto odwiedza blog, poza komentującymi. Jeśli 4 osoby kliknęły na „Tak, chcę zacząć słuchać”, to świetnie, nawet jeśli te osoby chciały mi zrobić przyjemność.
    Niesłuchania muzyki klasycznej nie nazwałbym głuchotą, bo sam jej długo nie słuchałem, a muzykalny jestem nadzwyczaj. Są różne powody, dla której nie słucha się muzyki poważnej. Pewnie będzie o tym osobny wpis.

  6. Moon Says:

    Nie jestem najlepsza z matematyki i procentów, jak widać… Mimo, że zdałam maturę z matematyki za pierwszym podejściem (w rozszerzonym zakresie nawet, ale zawsze była to wiedza „wykuta”)

    Żartowałam z tą głuchotą. Nie miałam zamiaru obrażać Twoich czytelników.

  7. chigliack Says:

    Piosenka Zbigniewa Wodeckiego „Zacznij od Bacha” mówi o czymś naprawdę ważnym jeśli chodzi o zainteresowanie muzyką klasyczną i innymi ;)

  8. Przemysław Says:

    @ Moon – Jak się nie doda odpowiednich emotikonek, to nikt się nie zorientuje, że to żart, takie czasy :) ;p XD

    @ Chigliack – Przesłuchałem, wstrząsający utwór. Nie rozumiem tekstu.

  9. Moon Says:

    Co oznacza to XD?

  10. Przemysław Says:

    Podejrzewam, że X to zamknięte oczy, a D to roześmiane usta. Też się długo zastanawiałem.

  11. Moon Says:

    Ja zaczęłam słuchać klasyki z wyraźnym upodobaniem dopiero w 25 roku życia (mniej więcej).

  12. Przemysław Says:

    O proszę, ja tak samo – może 25 lat to jakaś magiczna granica?

  13. Moon Says:

    Sama nie wiem… Nie jest to jeszcze początek „zgorzknienia życiowego”, ale może koniec wieku nastoletniego…

  14. Przemysław Says:

    Z tym wiekiem nastoletnim masz chyba rację. We mnie w każdym razie nastolatek słuchający namiętnie klasyki wzbudza podejrzenia. Że na przykład jest pod nadmiernym wpływem rodziców.

  15. Moon Says:

    Taki nastolatek to najczęściej, albo „planowany” przyszły wirtuoz czy kompozytor, albo dziecko przymuszane do kultury wysokiej.

    Czasem tylko bywa prawdziwym geniuszem muzycznym.

  16. Przemysław Says:

    Ładnie ujęte. Ale my tu sobie gadamy, a tu w ankiecie na wyraźne prowadzenie wyszła odpowiedź „Tak, słucham”. Albo faktycznie tyle osób słucha klasyki, albo jakiś zapaleniec obszedł zabezpieczenie i głosował wielokrotnie.

  17. Moon Says:

    Wydawało mi się, że nie żadnych zabezpieczeń w tej ankiecie, i każdy (z tym samym cookie) może głosować wielokrotnie.

    Albo przyszło więcej melomanów.

  18. Przemysław Says:

    Sprawdziłem, są zabezpieczenia. Można obejść, ale są. Czyli więcej melomanów, z czego się cieszę oczywiście.

  19. Moon Says:

    Nigdy nie używałam tej ankiety. Ktoś gdzieś na blogu się skarżył, że można głosować wiele razy…

  20. InguriaSuper! Says:

    A ja tylko chciałam dodać nieco zbaczając z tematu/tematów, że bardzo się cieszę że jeszcze jestem nastolatką :D Myślałam, że ten okres już dawno się skończył (tak około 20tych urodzin), a tu taka radość! Jeszcze 4 miesiące pełnej hormonów i szaleństw nastoletniości :D

  21. Moon Says:

    Bywają i 50-letnie nastolatki :)

Skomentuj

