Ankieta kolejna – We came to dance

It's fun to stay at the YMCA, podobno.

It's fun to stay at the YMCA, podobno

Koniec października to chyba wątpliwy czas na tę ankietę, ale cóż poradzę, wewnętrzny impuls. Trzeba jakoś odreagować te dwa zdjęcia Strawińskiego, jedno pod drugim. Dlatego postanawiam zadać Wam pytanie podstawowe, najważniejsze, dotyczące istoty bytu:

Proszę o poważne potraktowanie tematu. Własne propozycje można umieszczać w komentarzach.

Tagi: , , , , ,

Komentarzy 5 to “Ankieta kolejna – We came to dance”

  1. Moon Says:

    Ja zagłosowałam na Boney M.
    Najbardziej taneczny według mnie, i chyba tańczyłam przy tym.

    Ale inne ich utwory są może bardziej taneczne? Np. „Daddy Cool”.

  2. Przemysław Says:

    Wybrałem Rasputina ze względu na genialny tekst: „Ra-ra-Rasputin, Russia’s greatest love machine”.

  3. Moon Says:

    Bardzo genialny :).

  4. InguriaSuper! Says:

    Mój głos, będąc wierną „środowisku”, oddałam na Village People :D Kiedy ostatnio występowali w Sopocie dostałam esemesa: „Czy twoja wewnętrzna homoseksualistka nie cieszy się tym widokiem?” :P No właśnie… Oni są uroczy!!! No i nie ma jak zabawa przy znanych krokach, wszyscy pozbywają się kompleksów, panie proszą panów… etc. etc. (patrz: Macarena). Jeszcze jeden argumentus: w tej piosence jest taka masa radości (acz nieco perwersyjnej :P), że wysiadam. Po prostu wielki uśmiech na twarz i tańczymy!!!

    W ramach post scriptum napiszę, że o mały włos przegrało tu w walce o mój głos Bee Gees. Jest boskie, ale trochę too cool jak na ankietkę rozpisaną w kategorii samych radosnych nieobiektywnych superlatyw ;P

  5. Przemysław Says:

    Inguria, piękne uzasadnienie. Też uważam, że są uroczy. Dlatego dałem zdjęcie. „You can hang out with all the boys” itd.

Skomentuj

