Wasza ulubiona piosenka Michaela Jacksona

Odsuńmy na bok kwestię „winny-niewinny” i cofnijmy się do czasów, kiedy niewinność „Króla popu” była niepodważalna. Zachęcam do głosowania na Waszą ulubioną piosenkę Jacksona. Starałem się sensownie dobrać nominacje. Oto ankieta:

Inne propozycje można zamieszczać w komentarzach.

Życzę miłego grzebania we wspomnieniach.

Tagi: , , , , , ,

komentarzy 11 to “Wasza ulubiona piosenka Michaela Jacksona”

  1. Moon Says:

    Na „Billy Jean” zagłosowałam.

  2. InguriaSuper! Says:

    NIE DA SIĘĘĘĘĘ! A poza tym nie ma „Leave me alone” – Ania byłaby niepocieszona :P Choć w sumie to bardziej do kat. „ulubiony w dzieciństwie teledysk MJ” się kwalifikuje.

    Ech. Idę spać i może mi się przyśni na co zagłosować. A co wybrałby Szacowny Autor?

  3. Przemysław Says:

    Inguria: Szacowny Autor nie głosuje, wystarczająco się namęczył wybierając pięć nominacji. Nad umieszczeniem Leave Me Alone też się zastanawiałem, ale chciałem ograniczyć listę.

    Moon: To pewnie przez ten teledysk ze świecącym chodnikiem.

  4. Moon Says:

    „Billy Jean” ma w sobie ogrom emocji i namiętności, a nie tylko skoczne nutki…

  5. Przemysław Says:

    Mnie w Billie Jean najbardziej podoba się „tnąca” gitara między „she said I was the one” a „but the kid is not my son”.

  6. Moon Says:

    Jest tam takie ostre przejście. Całkiem rockowy ten utwór, jak teraz widzę.

  7. Moon Says:

    U Ciebie nadal stary czas na blogu.

  8. Przemysław Says:

    Thx, nie wiedziałem nawet, że mam jakiś „czas na blogu”. Poprawione :)

  9. Piotr Says:

    Ciekawe, że Want You Back ma 0%. Ale też się do tego przyczyniłem. Thriller, hmm, dobry film, ale utwór chyba najgorszy na rewelacyjnym poza tym albumie. Jego najlepszym

  10. lukasz Says:

    Trafiam na post sprzed czterech lat i wpisuję mój typ: „Don’t Stop ‚Till You Get Enough”. Funk funk funk!

  11. Michael Jackson Says:

    moja ulubiona to man in the mirror

Skomentuj

