Ankieta – punkrock

W ramach próby nowego bajeru WordPress, robię ankietę.

Odpowiedzi można uzasadniać w komentarzach. Jest też opcja „other”, jeśli żaden nie pasuje – można wpisać własną propozycję. (Te inne propozycje widzę ja i później podam).

Zachęcam do głosowania, bo to ważki temat.

Tagi: , , , , , , , ,

komentarzy 18 to “Ankieta – punkrock”

  1. Moon Says:

    Zagłosowałam na The Clash ze względu na osobiste sympatie. A może tamci drudzy byli ważniejsi?

    Wyszło na 100% jak na razie.

  2. Przemysław Says:

    Teraz mamy dramatyczny remis między Clashami a „other”. Ci inni to Sum 41 i Blondie (to drugie z wykrzyknikiem). Pistolsi olani. Wspaniała ta aplikacja z ankietami, można nie wychodzić z domu.

  3. Moon Says:

    Po raz pierwszy usłyszałam o tym Sum 41… Ale pionierami w tej dziedzinie nie byli.

  4. Przemysław Says:

    Oj nie byli. (albo nie są, bo chyba jeszcze istnieją) Taki wesoły zespół z któregoś już pokolenia punków. Ktoś zaproponował The Ramones – mądra myśl, jakoś mi wylecieli z głowy.

  5. Moon Says:

    Słuchałam na pewno The Ramones, a chyba mi się podobali, ale nie pamiętam teraz żadnego tytułu.

    Ostatnio sobie odświeżam tamte czasy, i pewnie wkrótce trafię na nich.

  6. Tomasz J. Says:

    Oczywistą oczywistością jest to że Sex Pistols byli ważniejsi. Można spierać się który z tych dwóch bandów był lepszy, ale co do ważności właśnie nie ma chyba żadnych wątpliwości

  7. Moon Says:

    Tak przypuszczałam.

  8. Przemysław Says:

    Dla mnie to nie takie oczywiste, stąd ankieta. Sex Pistols (wraz z menadżerem) byli najważniejszym zespołem początkowej fazy punku. Gdyby jednak wziąć pod uwagę wpływ długoterminowy, czyli na słuchaczy i inne zespoły, to więcej zdziałało The Clash. Zdecydowanie więcej zrobili też dla muzyki, dzięki temu, że nie bali się eksperymentów (np. Straight to Hell). Gdyby pytanie brzmiało „Który zespół był ważniejszy” bez słowa „punkowy”, nie miałbym wątpliwości. Gdyby pytanie brzmiało „Który zespół był ważniejszy dla punku” też nie miałbym wątpliwości, tyle że w drugą stronę, tzn. Pistolsi.

    Moon, jeśli chodzi o Ramonesów, to przypominam dwa najważniejsze tytuły: Sheena Is a Punkrocker i Blitzkrieg Bop.

  9. Moon Says:

    Jeszcze bardziej się wyjaśniło…

    Dziękuję za te tytuły The Ramones.
    Tytuł „Blitzkrieg Bop” przypomniał mi „Ballroom Blitz” The Sweet:

    http://moon5.wordpress.com/2008/01/15/sweet/

  10. jakuzz Says:

    ło, jak ankieta podkręca temperaturę. niestety nie jestem w stanie zagłosować, tak bardzo szczerze mówiąć grzeje mnie, który zespół był ważniejszy. to jest cheese i macaroni.

  11. Przemysław Says:

    Ankieta jest ważna – imię zwycięskiego zespołu nosić będzie nowe rondo w Stalowej Woli.

  12. jakuzz Says:

    cóż brzmi lepiej od Rondo Blondie wobec tego?:)

  13. Przemysław Says:

    Lepiej brzmi Rondo Panda, ale nie wiem, czy był taki zespół.

    Moon, z Ramones przypomniało mi się jeszcze I Wanna Be Sedated i Teenage Lobotomy.

    A czy ktoś kojarzy zespół The Jam?

  14. Moon Says:

    Kojarzę The Jam z punkiem, ale nie kojarzę żadnych utworów, choć mogłam słyszeć.

  15. Przemysław Says:

    Mogłaś słyszeć Going Underground.
    Myślę, że będzie kiedyś osobny wpis o nich.

  16. Moon Says:

    Od razu mi ten tytuł COŚ przypomniał. A teraz, gdy powoli słucham przypomina się więcej…

    Bardzo dobra muzyka. Dziękuję za ten klip.

  17. chiara76 Says:

    zagłosowałam na The Clash z sentymentu;)

  18. Przemysław Says:

    The Clash zdecydowanie wygrywa w kategorii „bardziej lubiany”.

Skomentuj

